תיקוני פנים צנרת

תכנון צנרת

אחת מהתופעות המוכרות יותר של בעיות בצנרת הביוב, סתימות ומפגע בריאותי הוא קיומם של שורשי עצים שחדרו לצנרת. בגלל שמדובר בקרקע לחה ופוריה, שורשי העצים צומחים מהר בצנרת הביוב, חודרים וסודקים אותה. השיטה הטובה ביותר לאיתור הנזק, היא באמצעות תיקוני פנים צנרת. השורשים, עשויים לגרום לנזקים בלתי הפיכים בצנרת. ראשית, חברת אינסטלציה, מחדירה מצלמות רובוטיות למערכת הביוב ומצלמת  את המערכת, כאשר המצלמה מחוברת למחשב הנייד שנמצא אצל איש צוות של חברת האינסטלציה, כך שהוא יכול לראות בדיוק היכן התקלה נמצאת. לאחר מכן, מתחילים בתיקון עצמו.

שיטות לתיקון צנרת הביוב בשיטת אל הרס

השיטה הידועה בתיקוני צנרת פנים הביוב, היא באמצעות "פאצ’’" שהוא למעשה סוג של טלאי, כאשר הסדק הוא משמעותי בצנרת הביוב. למעשה תיקוני פנים צנרת, נעשים באמצעות בד מיוחד או יריעה העשויה מפיברגלס ודבק מיוחד. צוות האינסטלציה, מנפח בלון במקום שבו קיים הסדק, מדביק את היריעה לדפנות הסדק ובכך סותם אותו.  כאשר ישנם חורים רבים בצנרת הביוב, אפשר לתקן אותם באמצעות שרוול שגם הוא כלול בשיטות של תיקון באמצעות אל הרס. השיטה הנוספת היא באמצעות התזה אפוקסית. אם אין אפשרות להשתמש בפאצ’ או בשרוול בגלל שאין גישה או שהצנרת היא בזווית די בעייתית, אפשר להשתמש באמצעות התזה אפוקסית. למעשה, ניתן תמיד למצוא פתרון יעיל בתיקוני צנרת בשיטת אל הרס.

היתרונות הבולטים של תיקון פנים צנרת בשיטת אל הרס

מבחינת איתור מהיר ותיקון של התקלה,תיקוני פנים צנרת, הפכו מאוד מבוקשים בקרב לקוחות רבים שכבר יודעים שים על השיטה. זוהי עבודה נקיה וכן אינה מזיקה לסביבה, כגון פסולת בניין וכדומה. גם מבחינת הוצאות של שיפוץ, כאשר הורסים שבילים או מדרכות, גינה וכדומה, עבודת השיפוץ עולה כסף רב. כמו כן, פעולת התיקון של פנם הצנרת אינה מפריעה לשגרת החיים של מי שיש להם תקלה במערכת הביוב. המחיר יהיה זול יותר והרבה יותר משתלם, מאשר החלפת כל הצנרת, מה שעשוי לעלות עשרות אלפי שקלים.שימו לב לפנות לחברת אינסטלציה אמינה הנמצאת באזור מגוריכם ולקבל הצעת מחיר על תיקון  צנרת הפנים בשיטת אל הרס.

אל תזניחו תקלה בצנרת פנים הביוב

למרות שהביוב אינו נראה לעין ואנו  סבורים כי מערכת הביוב היא חזקה ומאוד מסיבית, טעות בידינו לחשוב כך, היות ומערכת הביוב חייבת בתחזוקה שוטפת, כגון בדיקות תקופתיות ולמצוא בזמן תקלות שעשויות לעלות ביוקר, אם מזניחים אותם. זו הסיבה כי כל חברת אינסטלציה, תמליץ על בדיקה תקופתית של מערכת צנרת הביוב, כך שאם עולים על תקלה באמצעות מצלמות בעלות סיב אופטי אשר חודרות למערכת הביוב, ניתן יהיה לבצע תיקוני פנים צנרת.יש לפנות לחברת אינסטלציה וותיקה ששמה והמוניטין שלה הולך לפניה ותמיד כדאי לקבל המלצות מחברים, מכרים או בני משפחה שכבר התנסו בשירות והיו מרוצים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest